Ja jisses jävlar!

Då var Toughest och helgen över..
 
Vilken grej. Det är det enda jag har att säga. Jag har tränat till och från i ett år nu, och de senaste 4 månaderna har det varit fullt ös. Och det har gett resultat! Jag hade aldrig klarat av det här för ett år sedan. Men igår gjorde jag det! 
Det jag tabbade mig på var ringarna. Om jag bara hade fått en chans till hade jag klarat dem med! 
Armgången som var min fasa var en utan de roligaste utmaningarna! 
 
Eventet i helhet var bland det bästa jag har varit med om. Den nervositeten, det adrenalinet, det trycket! Wooooo! :D Till och med när jag vaknade idag var jag inne i ett otroligt rus! Det enda som inte tyckte det va lika kul var mina sönder-rivna knän och skinnflådda bröstvårtor. Mmm.. Men springer man med dyblöta kläder och kastar sig ner i sanden bland snäckskal och grus så får man skylla sig själv! 
 
Jag vill göra det igen. Jag vill köra imorgon! Jag kan köra ett lopp i veckan om det går! En sorts träning som utklassar allt vad gym heter! En sorts utmattning som man inte kan tänka sig. En sjuk kick av iskallt vatten och en galen lycka när man stampade på den röda mattan vid målgången. MER!
 
I övrigt så är planeringen inför 2014 års alla lopp redan igång. Lagnamn och klädsel diskuteras för fulla muggar och man sitter redan och längtar. Det kommer bli så bra, så jäkla bra! Och jag har antagligen fått min roll i det hela. Så fastslås detta förslag kommer jag springa i..... Eller nej. Varför avslöja det nu? Ni får se när det börjar bli aktuellt!
 
 
 
 
 
Så ett stort tack till alla som var med nere i Köpenhamn! 26 April kör vi igen! 

Kommentarer:

1 Bult!:

Början på resten av våra liv. (; <3

Svar: Ohja! :E
Mikael Erlandsson

2 Pia:

Du e grym!!! Glöm aldrig det! Träna till Tjörn också ska försöka fixa så du tävlar för Össur isf ;)
Kramar <3

Svar: Det ska jag göra! Måste bara få tag i en vettig cykel till våren bara :) Kram <3
Mikael Erlandsson

Kommentera här: