Tillbaka i vardagen

Har redan bockat av två pass sen i lördags. Och om nån timme är det dags för gymmet med Adrian. Jag strävar efter att nå mina mål till max just nu. Det krävs tid och planering, men jag mår så enormt bra av att göra det.
 
Nästa år bjuder på många roliga saker. Tough Viking - Göteborg & Stockholm, Varbergsloppet, Triathlon, ev. Tough Mudder, ev. Tjurruset, Toughest och säkerligen några till. Inget lopp det andra likt, vilket är hur kul som helst! Allt från 7,5km till flera mil. 
Folk har hört av sig efter i lördags och ställt frågor om Toughest. Och alla har gett grymt bra feedback och peppat mig. Och sånt lyfter en! Och alla som har funderingar på att köra, gör det. Det är ett halvår till nästa lopp. Man hinner komma långt när det gäller träningen på 6 månader, och är du osäker så leta ihop ett gäng kompisar och kör ihop. Det underlättar och är förmodligen grymt mycket roligare eftersom du kan stå och skrika på de andra och peppa fram dem i spåret!
 
En sak som blir spännande 2014 är Tjörn Triathlon. Jag ser verkligen fram emot det! Det enda är att jag behöver en helt annan utrustning, med cykel osv.. Men det får lösa sig! :)
 
Snart dags för Vitargo och PWO prep, sjukt träningssugen just nu!
 
 

Kommentarer:

1 Pia:

Det hade varit så roligt om du hade hängt på till Tjörn, iaf sprinten som är 400m simning, 2 mil löpning och 5 km cykel. Det funkar ju med vilken cykel som helst, nästan ;)
Kramen

Svar: Haha ja, NÄSTAN ;) Kram
Mikael Erlandsson

Kommentera här: