Woah, dagarna går fort!

Ja jisses. Näst sista träningen inför Toughest gjord. Nu börjar man smått fundera på vad man har gett sig in på.. Men det gör mig nästan bara mer taggad! Toughest är verkligen ett startskott för så många saker som jag kommer göra framöver. Och det kommer vara en enorm checkpoint att gå i mål! För 4 månader sen hade jag inte ens kunnat drömma om att orka genomföra det, men nu har jag tillochmed förtroende i min egen styrka för att göra det. Och det känns så förbannat skönt!
 
 
 
 
Helgen för övrigt spenderades uppe i Smögen med familjen Kristiansson. Jättemysigt! Men Smögenbryggan var rätt öde nu på året. Där fanns en fiskebutik öppen och en klädaffär, som hade slutrea innan stängning. Annars var det bara tomt. Sen åkte vi hem innan lunch på söndagen. Det var ju dags för träning på Bosgård. Sista innan Toughest där också. Och mitt största orosmoment just nu är ringarna på 30m. Det är LÅNGT! Men med en rågad skopa adrenalin och en jäkla massa energi kanske det är möjligt!
 
 
Dagsformen. Och jag börjar bli nöjd med min egen kropp. När hände det sist.. Men nöjd räcker inte, för det jag gör är något jag älskar. Det må vara dyrare i månaden med allt man äter, men om man mår så bra och börjar bygga upp ett gott självförtroende så är det värt det! 
Från början var det jobbigt att kolla på alla som tränat i 2-3 år. För man kände sig rent utav mesig. Men allt det har övergått i att ge en tumme upp och hämta inspiration! Jag har kommit långt, väldigt långt. Och man måste ju börja någonstans!
 
The time you enjoy wasting,
is not wasted time.
- John Lennon

Kommentarer:

1 Pia:

Du är kanon, det vet du väl ;)Tycker du är superduktig som har gjort denna resan!!! Hatten av för dig <3
Fina bilder!
Kramen <3

2 Misse:

Du är fantastisk, rakt igenom :) jag är så stolt över dig, min superman! :D

3 inger:

du är bara bäst! precis som du är ,men visst är det en underbar känsla när man uppnår något man satt upp som mål! Lycka till på lördag!! kramis

Kommentera här: