Boom!

Kände som sagt att det va dags för en nystart och en ny spark i arslet när det gäller träningen. Så unnade mig denna lönefredag en burk PWO. Nu jäklar ska här köras! 
Fick varit nere på gymgrossisten i stan och hälsat på Mona och vovven. Så nu har vi, jag och vovven, kört dragkamp! Och jag fick med mig lite grejer ut därifrån också. Förutom ett leende på läpparna.
På måndag är det dags att köra skiten ur mig. Totalt. Då, ÄNTLIGEN, är det dags för första träningen med Mona. Två gånger har jag behövt avboka pga sjukdom och överansträngning. Men på måndag så jävlar, även om man inte får svära.
Är dock inte helt lycklig över att mätningen är samma dag. Det känns som att kroppen har stannat upp nu. Jag reagerar helt annorlunda på mängden mat jag stoppar i mig och har inte haft ork eller lust att träna. Men jag ska iallafall lyckas visa positiva resultat. Det är ett minimum.
 
Nu ska jag bara vänta på klockan att gå, sen ska jag köra skiten ur benen ute i skogen. Nu ska jag toppa halvmilen. Det känns som en sån dag idag! 
 
 
Hade för övrigt en rätt skön dag i Ullared. Rullade på helt okej för att vara där. Dock ingen höjdare att skrapa rutorna på bilen innan man åkte imorse. Låt mig snälla slippa det framöver?
 
 

Kommentarer:

1 Pia:

Hahahaha, det har bara börjat ;) En heeeel lång vinter framför oss! Ta det vackert!
Kramar

Kommentera här: