Hej igen!

Som jag sagt förut. Skriva här får bli när man har eller gör sig tid. Och framför allt när man har lust eller har något att skriva.
Körde ner mig i träsket igen. Själve fan att man aldrig lär sig av sina misstag. Men nu är det nystart igen!
Bort med skiten och in på internet! Hoppade in på Adlibris och beställde hem en ny Danny Wallace bok! Hoppas den är lika bra som den första. Har varit så jäkla sugen på att läsa det sista. Köpa böcker och mala igenom dem som man kunde göra för något år sen. Men det blir bara att man ställer dem i en hylla och tittar på dem. Men nu tänkte jag faktiskt försöka dra igång igen. Kände att det passar bra ihop med det rent utsagt förbannade höstmörkret. 
Träningen går för övrigt bättre nu! Tyvärr har min kropp börjat vänja sig vid kosten och den kräver mer och mer mat ju mer och längre jag tränar. Så jag är konstant hungrig och sugen på något att äta. Vilket är ruggigt farligt när man jobbar där jag gör. Var och varannan har kakor med sig, och om inte så finns det alltid någon anställd som har med sig. Tyvärr måste jag erkänna att jag har ramlat dit på en wienerbröd och nån kaka. Men vad gör det om hundra år? Det är så gott att det är värt det!
 
Körde mage ikväll. Hemma som omväxling. Man blir trött på ett annat sätt än när man pressar ner vikter på gymmet. En mycket skönare utmattning. Men en blandning är väl det bästa, precis som med allt annat.
 
Nu ska jag äta mat! 
 
 
För övrigt gillar jag min nya cam! Skäggig och långhårig början man bli också.

Kommentarer:

1 Pia:

Wow, du är verkligen till din fördel här hörrudu ;) Precis, det är nu du lever, så ta vara på det!!!!!
Kramar <3

Svar: Ja men eller hur! ;) Kramar <3
Mikael Erlandsson

Kommentera här: