Toughest, nu jävlar.

Tänkte jag passar på att uppdatera bloggen medans jag äter. Lyckades med den starkaste laxwok jag någonsin gjort! Så medans jag tuggar och hyperventilerar så måste jag sysselsätta mig med något!
Har mest pysslat i lägenheten idag. Au så schnyggt de ble'! Sen väntade jag på att MrAdrian skulle titta förbi så vi kunde dra till Tvååker.
Första av fyra söndagar vi har idrottshallen nu. Stenhård träning inför Toughest på schemat. Så mycket ringar, över-under-hinder, snabba fötter och överkroppsstyrka. Kroppen är mör nu, men värst av allt är nog händerna. Snacka om att dem tar stryk av att gunga fram och tillbaka i ringar. Men så jäkla kul! Så nu taggar vi en vecka på gymmet och på söndag så är det dags igen. Fast ännu intensivare.
Snart dags att skicka in lagnamnet också. Jag röstar stenhårt för "Happy Feet eller Scrambled Legs"! Men vi får se.
Är det någon som är intresserad så gå in på deras hemsida vettja! http://www.toughest.se/
 
Nu ska jag plocka undan och diska. Sen blir det garanterat datorn eller tvn. 
Be awesome!

Kommentarer:

1 Inger:

Scrambled Legs röstar jag på !
Rolig o tuff träning verkar det som,.. Bra jobbat !
Kul att du blev nöjd med köket :)

Svar: Ja men visst är det bäst? Och ja, köket blev kanon! :) Tack!
Mikael Erlandsson

2 Anette:

Ser rätt häftigt ut men inget jag skulle palla med ;) Träna på så kommer det gå galant :)

Svar: Säg inte det! Det står på hemsidan att alla kan ta sig igenom! :)
Mikael Erlandsson

Kommentera här: